معاون درمان وزارت بهداشت مطرح كرد

تعیین مدت اعتبار نسخه الکترونیک بر اساس بیماری

تعیین مدت اعتبار نسخه الکترونیک بر اساس بیماری به گزارش آرایش عروس، معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اجرای نسخه الکترونیک بیشتر از 90 درصد ارزیابی می شود، اظهار نمود: مدت اعتبار نسخه بیماران یکسان نیست و بر اساس نوع بیماری، اعتبار نسخه هم متفاوت می باشد.


به گزارش آرایش عروس به نقل از ایسنا، دکتر سعید کریمی در رابطه با آخرین وضعیت اجرای نسخه الکترونیک اظهار نمود: اجرای نسخه الکترونیک از دیماه 1400 کلید خورده و میزان کنونی نسخه نویسی الکترونیک بالغ بر 90 درصد است.
وی در رابطه با مدت اعتبار نسخ الکترونیک اظهار داشت: سامانه ای به منظور نسخ الکترونیک طراحی شده و بیماران برحسب نوع بیماری خود نشان دار می شوند. وزارت بهداشت در حوزه استانداردهای خدمات بالینی هم متحول شده به نحوی که 570 استاندارد خدمت راهنمای بالینی تعریف کرده ایم. مدت اعتبار نسخه الکترونیک بیماران هم بر اساس بیماری تعیین می شود.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مدت زمان اعتبار نسخ بیماران یکسان نیست، اضافه کرد: بازهم تاکید می کنم مدت اعتبار یک نسخه برپایه نوع بیماری بیمار است و هر بیماری یک زمان مشخص دارد. البته شرایط به این نحو نیست که مدت زمان اعتبار یک نسخه یک سال باشد.




منبع:

1403/03/20
09:38:31
5.0 / 5
193
تگهای خبر: استاندارد , بهداشت , بیمار , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
آرایش عروس
aroosmakeup.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آرایش عروس محفوظ است

آرایش عروس

آرایشگاه عروس