خطر در كمین كودكان متولد شده از مادران مبتلا به آرتریت روماتوئید

خطر در كمین كودكان متولد شده از مادران مبتلا به آرتریت روماتوئید آرایش عروس: نتایج یك بررسی جدید نشان داده است كودكان متولد شده از مادران مبتلا به آرتریت روماتوئید در معرض خطر فزاینده مبتلا شدن به این بیماری قرار دارند.



به گزارش آرایش عروس به نقل از ایسنا، در این بررسی آمده است كودكان متولد شده از مادران مبتلا به آرتریت روماتوئید بیشتر در معرض مبتلا شدن به این بیماری و دیگر اختلالات مزمن هستند.

این یافته ها بر مبنای بررسی اطلاعات تمامی كودك متولد شده در دانمارك در مدت ۲۵ سال به دست آمده است. ۲۱۰۰ نفر از این كودكان از مادران مبتلا به این بیماری متولد شده اند.

بررسی ها نشان داد كودكان متولد شده از مادران مبتلا به آرتریت روماتوئید سه برابر بیشتر در معرض مبتلا شدن به این بیماری بوده اند. همینطور خطر مبتلا شدن به بیماری تیروئید و صرع در این كودكان به ترتیب ۲. ۲ و ۱. ۶ برابر بیشتر است.

متخصصان دانماركی اظهار داشتند: زنان آبستن مبتلا به آرتریت روماتوئید به لحاظ تاثیرات منفی كه بیماری شان بر آینده سلامت فرزندانشان دارد باید نگران باشند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، آرتریت روماتوئید نوعی بیماری خود ایمنی است كه در آن سیستم ایمنی به اشتباه به مفاصل صدمه وارد می نماید.




1396/09/22
00:23:45
5.0 / 5
4647
تگهای خبر: بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
آرایش عروس
aroosmakeup.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آرایش عروس محفوظ است

آرایش عروس

آرایشگاه عروس