از سوی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی؛

كودكان دروازه غار مجانی ویزیت شدند

كودكان دروازه غار مجانی ویزیت شدند به گزارش آرایش عروس مسئول بسیج دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، از عرضه خدمات مجانی درمانی و بهداشتی به كودكان دروازه غار تهران خبرداد.


به گزارش آرایش عروس به نقل از مهر، سیدمحمدمعین میرابراهیمی، اظهار داشت: طرح ویزیت مجانی بسیج دانشجویی دانشگاه با همكاری گروه جهادی منتظران مصلح پنجشنبه و جمعه ۳۰ آبان و یكم آذر به منظور عرضه خدمات مجانی دندانپزشكی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و تغذیه به كودكان كار در درمانگاه بهفر دانشگاه انجام شد.
وی با اشاره به اینكه در این طرح به بیشتر از ۶۰ نفر از كودكان منطقه دروازه غار تهران خدمات تخصصی دندانپزشكی عرضه شد، اضافه كرد: معاینه، ترمیم دندان های پوسیده، درمان ریشه، كشیدن و جرمگیری دندان كودكان كار در این طرح انجام و كودكانی كه به درمان های پروتز و ارتودنسی نیاز داشتند به مراكز سطح بالاتر دانشگاه ارجاع داده شدند.
میرابراهیمی با اشاره به اینكه این كودكان آموزش های لازم برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری ها را دریافت نمودند، خاطرنشان كرد: در این طرح كودكان شش تا ۱۵سال توسط تعدادی از اساتید، اعضای هیئت علمی و رزیدنت ها، در دومرحله معاینه و درمان شدند.
مسئول بسیج دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، اضافه كرد: مقرر است این كودكان در آینده هم به صورت مجانی با تعرفه های ناچیز خدمات درمانی دریافت نمایند.

1398/09/04
14:40:45
5.0 / 5
4270
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
آرایش عروس
aroosmakeup.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آرایش عروس محفوظ است

آرایش عروس

آرایشگاه عروس