عابدی: دارو به مناطق سیل زده مجانی داده می شود

عابدی: دارو به مناطق سیل زده مجانی داده می شود به گزارش آرایش عروس سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه طبق دستور وزیر بهداشت، دارو به صورت مجانی و برپایه كد ملی به مردم سیل زده داده خواهد شد.


حیدرعلی عبادی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تامین دارو و تجهیزات پزشكی در مناطق سیل زده، اظهار نمود: طبق اطلاع ما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی دستور دادند كه دارو به صورت مجانی به مناطق سیل زده داده شود كه برای مدیریت این كار توزیع برپایه كد ملی خواهد بود و پولی از مردم سیل زده گرفته نمی گردد.
وی افزود: قرار شد تجهیزات پزشكی مورد نیاز هم در مناطق سیل زده تامین گردد البته خوشبختانه اغلب بیمارستان های سیل زده سالم هستند و تنها مراكز درمانی و خانه های بهداشت صدمه دیدند كه قرار شد تجهیزات مورد نیاز را به این مراكز بدهند تا كمبودی وجود نداشته باشد.
سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره ی تامین سایر نیازها همچون شیرخشك، اظهار داشت: در مناطق سیل زده شیرخشك برده شده اما مشكل مادران نداشتن شیشه شیر بوده كه قرار شد در این باره هم اقدامات لازم صورت گیرد و تامین گردد.
عابدی در انتها در مورد برخی گلایه ها از نبود پزشك كافی در مناطق سیل زده، اظهار نمود: دراین باره باید روسای دانشگاه های علوم پزشكی در مناطق سیل زده برنامه ریزی های لازم را داشته باشند تا اگر از لحاظ پزشك با كمبود مواجهند از گروه ها و تیم های اضطراری كمك گرفته و پوشش كافی را بدهند.



1398/01/29
14:05:46
5.0 / 5
4709
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , پزشك , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
آرایش عروس
aroosmakeup.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آرایش عروس محفوظ است

آرایش عروس

آرایشگاه عروس