مشکل تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی در رسانه ملی
به گزارش آرایش عروس، مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: توان تولید داخلی نه تنها نیاز مصرف کنندگان را تامین می کند، بلکه فرصت صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه نیز فراهم گشته است.
به گزارش آرایش عروس به نقل از ایفدانا، محمود ال بویه، ضمن اشاره به گسترش مصرف فرآورده های آرایشی و بهداشتی، عنوان کرد: سالانه میلیاردها تومان در کشور صرف خرید این محصولات می شود و تولیدکنندگان داخلی توانسته اند با استفاده از ظرفیت مستقیم و تولید قراردادی، بخش عمده نیاز بازار را پوشش دهند. وی تاکید کرد: ظرفیت تولید در عرصه فرآورده های مراقبت و بهداشت فردی همچون شامپو و مایع دستشویی وجود دارد و شرایط برای ورود برخی محصولات ایرانی به بازارهای صادراتی نیز فراهم گشته است. آل بویه درباب تبلیغ فرآورده های داخلی توضیح داد: تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی تنها در صورت دریافت مجوز امکانپذیر است، اما خیلی از تولیدکنندگان به سبب محدودیت های اقتصادی و ضعف برندینگ در این عرصه فعال نیستند. مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اضافه کرد: محدودیت های فرهنگی و رسانه ای نیز سبب شده است تبلیغ این محصولات در رسانه ملی با محدودیت مواجه باشد و حتی فرآورده های دارای مجوز کمتر دیده شوند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب