در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی توسط رییس جمهور عنوان شد

از بدهی 950میلیاردی تامین اجتماعی تا اعتراض نمایندگان تشكل های دانشجویی

از بدهی 950میلیاردی تامین اجتماعی تا اعتراض نمایندگان تشكل های دانشجویی به گزارش آرایش عروس رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ۹۵۰ میلیارد تومان به ما بدهكار است.


به گزارش آرایش عروس به نقل از ایسنا، عباسعلی كریمی در مراسم شروع سال تحصیلی ۹۹-۹۸ كه در دانشگاه تهران و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: آقای دكتر روحانی من امروز كه بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران در اینجا ایستاده ام، ۱۱ ماه پیش برای یكی از شركایم كار كردم. این شریك خوش قول ۹۵۰ میلیارد تومان به من بدهكار است كه ۵۰۰ میلیون تومان از آن پول دارو و تجهیزات پزشكی است.
وی افزود: قانون من در دانشگاه علوم پزشكی تهران این است كه هیچ مریضی از بیمارستان بیرون نرود و این مورد هم ربطی به امروز ندارد. ۳۱ سال پیش كه من در همدان رئیس یك بیمارستان بودم، در آنجا هم اعتقاد من این بود كه مریض نباید به علت تجهیزات پزشكی از بیمارستان برود.
كریمی اضافه كرد: ولی ما ۵۰۰ میلیارد تومان پول دارو و تجهیزات از این شریك خوش قول، خوش گفتار، گریزپا و غیر قابل رؤیت به نام "تامین اجتماعی"طلب داریم. شما چاره ای به ما بگویید كه چطور مریض را از بیمارستان بیرون نفرستیم. بازهم نمی فرستیم، ولی مقداری به ما كمك كنید كه این شریك ما كه دیگر از واژه بدقول برای آن استفاده نمی كنم، كمی خوش قول تر شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران در نهایت تصریح كرد: ما هم در دانشگاه قول می دهیم كه نگذاریم مشكلاتی برای مردم و كشور به وجود آید.


به گزارش آرایش عروس به نقل از ایسنا، در مراسم شروع سال تحصیلی كه امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری، دكتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دكتر نمكی وزیر بهداشت و دكتر خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور حضور داشتند.
در این مراسم دو نفر از نمایندگان دانشگاه كه از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشكی تهران بودند، طی سخنانی گله های خویش را در حوزه های آموزشی و اشتغال دانشجویان و چالش هایی كه دانشجویان با آن سرو كار دارند، عرضه كردند.
در این مراسم همینطور از برترین های آزمون سراسری تقدیر گردید كه بر مبنای اسامی اعلام شده پنج نفر از برترین های آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در گروه علوم ریاضی، پنج نفر از برترین های آزمون علوم تجربی، پنج نفر از حوزه علوم انسانی، سه نفر از گروه هنر و سه نفر از زبان های خارجی مورد تقدیر قرار گرفتند. علاوه بر آن نفرات اول سهمیه ایثارگران آزمون ۱۳۹۸ هم مورد تقدیر قرار گرفتند.
در ادامه این مراسم همزمان با آغاز سخنرانی رئیس جمهور برخی از اعضای تشكل های دانشجویی خطاب به رئیس جمهورتاكید كردند كه نمایندگان دانشجویان كه سخنانی را ایراد كردند، برگزیده تشكل های دانشجویی نبودند و درخواست داشتند تا رئیس جمهور اجازه دهد تشكل های دانشجویی سخنانی را با وی داشته باشند. رئیس جمهور هم تصریح كرد كه روز ۱۶ آذرماه هم به این امر اختصاص خواهد یافت.
نمایندگان تشكل های دانشجویی به نماد اعتراض سالن را ترك كردند كه برخی از آنها با در اختیار قرار گرفتن پلاكاردهایی اعتراض خویش را نشان دادند.
همینطور برخی از دانشجویان هم شعارهایی را در پشتیبانی از دانشجویان سر دادند.



1398/07/24
22:37:58
5.0 / 5
4371
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , پزشك , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
آرایش عروس
aroosmakeup.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آرایش عروس محفوظ است

آرایش عروس

آرایشگاه عروس